# Aktuality # Reklama # Retail
Albert spouští kampaň Back to school, motivuje i k podpoře dětí
Albert spouští kampaň Back to school. Zákazníci mohou v jejím rámci
podpořit sociálně znevýhodněné děti.
# Aktuality # Reklama # Retail
Albert spouští kampaň Back to school. Zákazníci mohou v jejím rámci
podpořit sociálně znevýhodněné děti.
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
V nové sběratelské kampani se Albert zaměřuje na míčové hry, za
nasbírané body nabídne za zvýhodněné ceny různé druhy míčů.
Projekt „Budoucnost potřebuje každého“ otevírá diskusi, ale i prostor
pro změnu. Chce vyvolat veřejnou diskusi o zaměstnanosti české populace
starší 45 let.
V nové věrnostní kampani Albertu si mohou zákazníci za nasbírané body
pořídit se slevou stavebnici Lego nebo potřeby na pečení Eta.
Albert jmenuje nového generálního ředitele, bude jím Petr Pavlík. Jesper
Lauridsen plně přebírá vedení Ahold Delhaize pro střední a jihovýchodní
Evropu.
Podle nejnovějších dat webu AkčníCeny.cz vzrostl v letošním lednu
meziročně počet slevových akcí ve většině velkých obchodních
řetězců v Česku.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími
reklamními inzerenty v médiích.