Toxin rozšiřuje zahraniční monitoring médií
Společnost Toxin nově pokrývá 183 zemí a přináší nové AI funkce.
Společnost Toxin nově pokrývá 183 zemí a přináší nové AI funkce.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a
říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu.
S novou službou nabídne Mediaboard PRistům snadnější způsob tvorby
obsahu s pomocí AI.
Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn
oproti předchozímu roku.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími
reklamními inzerenty v médiích.
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.
Nejsilnějším inzerentem uplynulého roku v segmentu dekorativní kosmetiky
je Dermacol.
Reklamní investice směřované do médií se v prvním letošním čtvrtletí
ve srovnání se stejným obdobím loni zvýšily, ukazují data monitoringu
společnosti Nielsen.