# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z dentální hygieny loni nejvíce inzeroval Parodontax
Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům
Parodontax, Elmex a Sensodyne.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům
Parodontax, Elmex a Sensodyne.
Značka Lipton patří v kategorii ledových čajů podle monitoringu reklamy
Ad Intel k nejsilnějším inzerentům.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních
potřeb a oblečení do reklamy letos nejvíce investuje značka Sportisimo.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu muzeí a galerií bylo nejsilnějším inzerentem Muzeum
fantastických iluzí.
Nejsilnějším inzerentem v segmentu pracích prostředek byla zatím značka
Vanish.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V prvním čtvrtletí letošního roku zatím do inzerce z hobby marketů
nejvíce investoval Mountfield.
Jednatelka Asociace televizních organizací (ATO) Vlasta Roškotová opustí
svou funkci po 12 letech. Vystřídá ji Michal Jordan.
Obrat výzkumu trhu v roce 2022 odhaduje profesní sdružení SIMAR na
3,6 mld. Kč. Po dvouciferném předloňském růstu se trh loni zvedl
jen mírně.