Z limonád letos zatím nejvíce inzeruje Pepsi

Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce značka Pepsi.

Čt 22. září 2022 17:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/22355/pepsi-zero-sugar-rpet-bottle

Fullscreen Sdílet

/media/22355/pepsi-zero-sugar-rpet-bottle

Fullscreen Sdílet

Inzerentem číslo jedna v segmentu limonád je v letošním roce zatím značka Pepsi. Do reklamy podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere investovala přes 177 milionů korun v ceníkových cenách. Za ní se umístila Coca-Cola s reklamou za necelých 131 milionů korun a Kofola za více než 80 milionů korun.

/media/22354/monitoring-reklamy-limonady

Fullscreen Sdílet

-stk- 

# reklama # Nielsen Admosphere # Coca-Cola # Kofola # Pepsi # monitoring # limonády

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.