# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značky Coca-Cola a Bacardí na trh společně uvádí ready-to-drink koktejl.
Sprite na český trh přináší novou příchuť, jež kombinuje chuť limetek
a citronu. Nově nabízí i variantu Sprite Zero.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Pozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad
negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
V letošní vánoční kampani pokračuje Coca-Cola ve své oslavě ducha Santa
Clause v každém z nás.
Coca-Cola se spojila se značkou Oreo, společně přicházejí s limitovanou
edicí Coca-Cola Oreo Zero Sugar.