Coca-Cola dává na trh prémiové limonády Three Cents
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Stock Plzeň-Božkov se stává výhradním distributorem značky Fentimans pro
Česko a Slovensko.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce
značka Pepsi.
Kinley představuje ve své letní kampani „Svět je plný chutí“
nealkoholické drinky v plechovkách.
Nové medové limonády s ovocem přináší na český trh značka dortů
Marlenka.
Coca-Cola zaznamenala ve druhém čtvrtletí pokles obratu o 28 %, i tak
však výdaje do marketingu navýší.
Za pandemie koronaviru prodeje nealkoholických nápojů začaly stagnovat.
Prodeje byly za uplynulé měsíce podprůměrné. Úspěch záleží na
prázdninách.