Z čokolád loni nejvíce inzerovala značka Kinder

Podle monitoringu Ad Intel byla loni největším inzerentem v kategorii čokolád značka Kinder. 

Pá 9. února 2024 11:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16812/kinder_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/16812/kinder_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V loňském roce byla v kategorii čokolád největším inzerentem značka Kinder. Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen investovala v ceníkových cenách do reklamy téměř 407 milionů korun. Na druhém místě se s 308 mil. korun umístila značka Lindt, na třetím s 267 mil. korun Milka. Do první pětice se dostaly ještě značky Orion a Merci. 

/media/4zdccz4b/cokolada-monitoring-reklamy

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Orion # monitoring reklamy # Kinder # Milka # Ad Intel # čokoláda # Lindt # Merci

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.