Orion v novém konceptu říká, že má „Recept na všechno“
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené
s domácím vařením a pečením.
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené
s domácím vařením a pečením.
Podle monitoringu Ad Intel byla loni největším inzerentem v kategorii
čokolád značka Kinder.
Tyčinku Orion Pribináček nebo novinky z portfolia Studentské pečeti
podpoří nová kampaň značky Orion.
Značka Orion slaví letos 125. narozeniny. V kampani ji blahopřejí
osobnosti českého showbusinessu.
Orion ve spolupráci s Pribináčkem přináší novinku v podobě
čokoládové tyčinky s tvarohovou náplní.
Orion v nové kampani připomíná, v čem je český způsob života
jedinečný.
Čokoláda Orion ve spolupráci s řetězcem Albert připravila soutěž
o ceny v podobě zápisníku na cesty či glampingový pobyt.
V nové kampani na podporu nového kakaa vyzývá značka Orion k pečení.