Z čokolád loni nejvíce inzerovala značka Kinder
Podle monitoringu Ad Intel byla loni největším inzerentem v kategorii
čokolád značka Kinder.
Podle monitoringu Ad Intel byla loni největším inzerentem v kategorii
čokolád značka Kinder.
Mondelēz přináší před sváteční sezónou speciální vánoční edice
svých značek Milka, Fidorka a Opavia.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.
Seminář Popai CE se blíže věnoval nejúspěšnějším in-store projektům,
které byly oceněny na nedávné akci Popai Awards.
Mondelēz International uzavřela dohodu o akvizici společnosti Chipita
Global, vyrábějící croissanty a pečené snacky.
Značky Milka a Opavia z portfolia společnosti Mondelēz International uvádí
na trh novinky.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Milka uvádí na český trh vlastní lískooříškovou pomazánku. Stejně
jako Nutella cílí na příležitost snídaní.