Ferrero podpoří kampaní novinku Kinder Crispy
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
Podle monitoringu Ad Intel byla loni největším inzerentem v kategorii
čokolád značka Kinder.
Značka Kinder přichází na trh s vánočními produkty, představí ji mimo
jiné na novém typu stojanu.
Kinder spouští akci, v níž umístí fotografii 4480 vítězů soutěže na
balení své čokolády.
Příkladem značky, které se daří přetáhnout zákazníky na poslední
chvíli, je Kinder, zjistili výzkumníci Behavio.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.
S Kinder čokoládou je nyní možné soutěžit o možnost dostat se do
pohádky Kouzelné slovíčko.