Velkopopovický Kozel podporuje kampaní letošní novinky

Mistrův Pšeničný a Mistrův Tmavý s čokoládovými slady se staly hlavními protagonisty letní kampaně značky Velkopopovický Ko­zel.

Pá 10. září 2021 10:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18151/velkopopovickykozel

Fullscreen Sdílet

/media/18151/velkopopovickykozel

Fullscreen Sdílet

Velkopopovický Kozel podporuje kampaní své letošní novinky – Kozel Mistrův Pšeničný a Kozel Mistrův Tmavý ležák s čokoládovými slady. Podle Romana Trzaskalika, marketingového ředitele Plzeňského Prazdroje, do jehož portfolia pivní značka patří, jsou ohlasy spotřebitelů na obě novinky velmi pozitivní. 

Dvoufázová kampaň, jež běží v televizi, outdooru a také v digitálním prostředí, cílí na běžné pijáky piv, kteří si ale občas dopřejí nový chuťový zážitek v podobě nového pivního speciálu. 

Reklamní spot na letošní speciály značky Velkopopovický Kozel

Kreativa kampaně pochází z dílny agentury McCann Prague. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. Plánování a nákup médií měla na starosti agentura Wavemaker.

-stk-

# reklama # kampaň # pivo # Plzeňský Prazdroj # McCann Prague # Wavemaker # speciál # Boogie Films # Tomáš Bařina # Velkopopovický Kozel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.