Velkopopovický Kozel říká, že na „jedno je spoleh"
Velkopopovický Kozel se v nové kampani přesouvá blíže k lidem a
situacím z běžného života.
Velkopopovický Kozel se v nové kampani přesouvá blíže k lidem a
situacím z běžného života.
Velkopovický Kozel začíná na nových kampaních spolupracovat s agenturou
Zaraguza.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Více než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované
pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace,
ukazují národní data NADA.
Velkopopovický Kozel startuje mezinárodní kampaň na podporu své
nealkoholické varianty.
Velkopopovický Kozel přichází na trh s nealkoholickou novinkou Kozel
Nealko.
Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň, jež bude napříč
Evropou a Asií komunikovat chuť tmavého piva.
Velkopopovický Kozel spouští novou kampaň, kterou navazuje a rozvíjí svůj
dosavadní koncept „Kdo umí, umí“. Opět v ní cílí na „fachmany“ a
oslavu jejich řemesla.
Mistrův Pšeničný a Mistrův Tmavý s čokoládovými slady se staly
hlavními protagonisty letní kampaně značky Velkopopovický Kozel.