Sodexo Benefity si na rebranding vybralo Publicis Groupe

Sodexo Benefity si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybírá Publicis Groupe.

Ne 19. listopadu 2023 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25132/pluxee_card

Fullscreen Sdílet

/media/25132/pluxee_card

Fullscreen Sdílet

Společnost Sodexo Benefity si v tendru na mediální agenturu zvolila komunikační skupinu Publicis Groupe. Ta pro poskytovatele firemních benefitů zajistí mediální strategii k rebrandingové kampani na novou značku Pluxee v České republice. Na starosti bude mít mediální plánování a nákup reklamního prostoru v online i offline médiích. Největší kampaň v historii firmy bude spuštěna v prvním čtvrtletí 2024.   

Vedle mediální strategie se skupina Publicis Groupe postará také o lokalizaci kreativ. Tu bude mít na starost její agentura Leo Burnett, se kterou Sodexo spolupracovalo již v loňském roce v rámci kampaně na produkt Flexi Pass.

-stk- 

# Publicis Groupe # mediální agentura # mediální nákup # mediální plánování # tendr # rebranding # výběrové řízení # Leo Burnett # Sodexo # Sodexo Benefity # Pluxee

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.