Recma: Trh mediálek loni rostl. Vede Knowlimits před OMD a PHD
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle
reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu
zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom
Media Group.
Agentura zaměřená na retail média a marketplaces Transact nově vystupuje
pod globálním brandem Flywheel.
Soutěž inovativního využití médií FLEMA letos přichází s významnou
změnou soutěžních kategorií. Připomíná si také dvacetileté výročí,
což je příležitost ke zhodnocení, kam se posunulo mediální plánování a
jak se vypořádává se změnami na trhu.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Žebříček Recma vydaný v březnu 2025 analyzuje výkony mediálních
agentur v několika různých kritériích, rozdělených na základní
hodnotící oblasti Vitality a Structure.
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová
strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Stoprocentním vlastníkem mediální agentury Havas Media Czech Republic se
stala společnost Havas Management Espaňa.