Petra Kopecká nastupuje do MSL Czech Republic
V roli Head of Corporate PR povede tým, který se primárně zaměřuje na
budování firemní reputace.
V roli Head of Corporate PR povede tým, který se primárně zaměřuje na
budování firemní reputace.
ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu
BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify.
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“
říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň
v Česku.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se
soutěží o zájezd do Dánska.
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého
srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.
Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout
hlavně příslušníky generace Z.
Na pozici seniorního stratéga skupiny Publicis Groupe nastoupila Mai Bebjak.