Mediální rozpočet Mastercard se přesouvá k WPP Media
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Nákup a plánování offline médií v CEE pro Wolt zajistí nově Dentsu.
E.ON prodloužil partnerství s agenturou Marketup, spolupráci rozšiřuje
o další oblasti.
Od nového roku bude Fashion Arena Prague Outlet spolupracovat na poli
mediálního nákupu a plánování s agenturou Hearts&Science.
Vítězem mediálního tendru pro český trh na mediální služby Provident
Financial se opět stala agentura Dentsu X.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací
nástroje Know.tools.
Společnost Kellanova, běžně známá jako Kellogg's, si na média na
evropských trzích opět zvolila agenturu Carat.
Omnicom Media Group zavádí nový způsob měření videoreklamy a promítá ho
do přístupu k jejímu plánování.