Penny spouští osvětu k první pomoci zaměřenou na děti
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
Fortuna spouští novou kampaň „Štěstí máš v sobě!“, opět v ní
využívá sílu rituálů a talismanů.
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň
„Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro
Prague Pride.
V kampani „Puck-Off Předsudkům“ podporuje Fortuna ve spolupráci
s Českým hokejem ženský hokej.
Kreativní agentura Leo Burnett se po spojení s Publicis Worldwide změní
na Leo.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte
přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky
nebo odvoz na nákup limuzínou.
Kampaň „Nenasaditelný prsten“ od agentur Leo Burnett a MSL získala na
soutěži European Excellence Awrads dvě zlata.
Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní
mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích.