# Aktuality # Retail # Reklama
Nielsen Admosphere: Z hobby marketů volí Češi nejraději Obi
Podle průzkumu Nielsen Admosphere čeští spotřebitelé z hobby marketů
nejraději zavítají do Obi.
# Aktuality # Retail # Reklama
Podle průzkumu Nielsen Admosphere čeští spotřebitelé z hobby marketů
nejraději zavítají do Obi.
Reklamní investice směřované do médií byly v souhrnu v letošním dubnu
vyšší než ve čtvrtém loňském měsíci. Ten už byl poznamenám
pandemickou situací.
Počet lidí, kteří se setkali s dezinformacemi a fake news, podle výzkumu
pro NFNZ roste.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere se stala třetím realizátorem výzkumu
poslechovosti rádií Radioprojektu.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu automotive značka Toyota.
Televizní reklamě se na mediálním trh vedlo v prvním čtvrtletí nejlépe
z hlediska objemu i meziročního vývoje, ukazují data Nielsen Admosphere.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.
Většina české internetové populace si uvědomuje, že forma vlastnictví
médií může mít dopad na jejich nezávislost. Polovina populace ale nemá
téměř žádný přehled o vlastnictví médií, ukazuje výzkum pro NFNZ.
Četbu knih pandemie zásadním způsobem neovlivnila, ukazuje výzkum, který
si nechala zpracovat Národní knihovna ČR.
V loňském roce umístila inzerci v nejvyšší hodnotě z doplňků stravy
značka kloubních preparátů Cemio.