Na výzkumu Radioprojekt se podílí i Nielsen Admosphere

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere se stala třetím realizátorem výzkumu poslechovosti rádií Radioprojektu.

St 12. května 2021 13:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Rádio

/media/1604/radio

Fullscreen Sdílet

/media/1604/radio

Fullscreen Sdílet

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere se stala třetím realizátorem výzkumu poslechovosti rádií Radioprojektu. Dosud se na výzkumu podílely agentury Median a Stem/Mark

Nielsen Admosphere se už v současnosti podílí na výzkumu televizní sledovanosti, participuje také na výzkumech měření venkovní reklamy a monitoringu reklamních investic v médiích.

Nový realizátor je jednou z několika změn, kterým rádiový výzkum v posledním období prošel. Upravila se také metodika výzkumu, nově jsou data z výzkumu počítána pro populaci ve věku 12-84 let (dosud 12-79 let). Výzkum se nadále uskutečňuje metodou CATI (dotazování prostřednictvím telefonů), nově se ale snížil podíl pevných telefonních linek na 5 % (dosud 10-20 %).

Zároveň se také upravily a zkrátily otázky týkající se sociodemografie a vybavenosti.  V dotazníku se zkrátily seznamy činností a upravilo se dotazování poslechu v posledních sedmi dnech – poslech v daypartech zohledňuje čas předevčírem a před třemi dny.

Změny shrnuje tabulka níže.

/media/16741/rp-metodika

Fullscreen Sdílet

-mav-

# výzkum # Nielsen Admosphere # rádio # Radioprojekt # metodika

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.