Z doplňků stravy nejvíce inzerovala značka Cemio

V loňském roce umístila inzerci v nejvyšší hodnotě z doplňků stravy značka kloubních preparátů Cemio.

Pá 5. března 2021 14:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15957/cemiokamzik

Fullscreen Sdílet

Z doplňků stravy, tedy vitaminů, minerálů a potravinových doplňků, byl podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere největším inzerentem značka kloubních preparátů Cemio. Ta umístila podle ceníkových cen do inzerce přes 140 mil. korun. Na druhém místě byla Blesk lékárna s téměř 108 mil. korun a Biopron se 104 mil. korun. 

/media/15957/cemiokamzik

Fullscreen Sdílet

Data pro monitoring reklamy jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (internet). 

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # doplňky stravy # ceníková cena # monitoring reklamy # Ad Intel # Cemio # Blesk lékárna # Biopron

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.