Dubnové investice v médiích byly meziročně vyšší

Reklamní investice směřované do médií byly v souhrnu v letošním dubnu vyšší než ve čtvrtém loňském měsíci. Ten už byl poznamenám pandemickou situací.

Čt 20. května 2021 10:55 1 min Sdílet

# Reklama

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

Fullscreen Sdílet

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

Fullscreen Sdílet

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích v letošním dubnu byl o sedm procent vyšší než v loňském stejném měsíci. V meziročním srovnání se odrazil slabší loňský duben, proto je letošní výsledek u tištěných médií a rádií o 25 %, resp. o 30 % vyšší. Úroveň z loňského dubna si udržela televizní reklama (+2 %). Naopak mírně pod loňským dubnem zůstaly monitorované investice ve venkovní reklamě.

Za první čtyři letošní měsíce je vývoj na reklamním trhu celkově srovnatelný co do souhrnného objemu s loňským stejným obdobím. Televizní reklama a reklama v tištěných médiích se za období leden až duben letošního roku velmi mírně zvýšila oproti stejnému období loňského roku. Mírně nižší je monitorovaný objem reklamy v rádiích, nejvyšší pokles registruje monitoring ve venkovní reklamě.

Objem internetové reklamy není předmětem srovnání, resp. monitoring nepostihuje všechny formy internetové reklamy.

/media/16859/investice-duben

Fullscreen Sdílet

Připomínáme rovněž, že monitorované investice neodpovídají reálné výši investic směřovaných do nákupu reklamy v médiích.

-mav-

# Nielsen Admosphere # monitoring # investice. reklama # výdaje do médií

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.