Ad Intel: Z automobilek zatím letos nejvíc inzerovala Toyota

V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem v segmentu automotive značka Toyota.

Čt 29. dubna 2021 09:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13453/toyota-nový-design-logo

Fullscreen Sdílet

/media/13453/toyota-nový-design-logo

Fullscreen Sdílet

Nejsilnějším inzerentem z řad zadavatelů v segmentu automotive patřila v letošním prvním kvartálu Toyota. Dle monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere umístila inzerci v médiích v celkové ceníkové hodnotě necelých 144 milionů korun. Druhým největším inzerentem byl Volkswagen s reklamou v hodnotě blížící se 109 milionům korun. Inzerce třetího Hyundaie překročila mezi lednem a březnem tohoto roku ceníkovou cenu 101 milionů korun.

/media/16564/adintel_2021_q1_automotive

Fullscreen Sdílet

-stk-

# reklama # automotive # Nielsen Admosphere # Volkswagen # Toyota # Hyundai # Škoda # Ad Intel # Renault

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.