Ad Intel: Z cukrovinek letos zatím nejvíce inzeruje Ferrero

V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.

Po 26. dubna 2021 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/7947/kindercokolada_slider

Fullscreen Sdílet

/media/7947/kindercokolada_slider

Fullscreen Sdílet

Mezi nejsilnější inzerenty z řad zadavatelů a firemních značek v segmentu cukrovinek patřila v prvním letošním kvartálu společnost Ferrero, stojící za značkami Kinder, Ferrero Rocher, Nutella či Raffaelo. Vyplývá to z monitoringu ceníkových cen inzerce Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. 

Za firmou Ferrero, jež investovala od ledna do března téměř 228 mil. korun, se umístila společnost Storck, nabízející značky Merci, Toffifee nebo Werther’s Original, dále Lindt & Sprüngli, Nestlé a Mondelēz. 

/media/16459/adintel_cukrovinky_firmy

Fullscreen Sdílet

Ze značek měla v ceníkových cenách nejvyšší výdaje značka Kinder (140 mil. korun), Lindt (94 mil. korun) a Orion (60 mil. korun).

/media/16460/adintel_cukrovinky_znacky

Fullscreen Sdílet

Data pro Ad Intel jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH) i kombinací obou přístupů (internet).

-stk- 

# reklama # Nielsen Admosphere # ceníková cena # cukrovinky # Ferrero # Kinder # Ad Intel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.