Z ledových čajů nejvíce za uplynulý rok inzeroval Lipton

Značka Lipton patří v kategorii ledových čajů podle monitoringu reklamy Ad Intel k nejsilnějším inzerentům.

Čt 27. července 2023 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25457/ledovycaj

Fullscreen Sdílet

/media/25457/ledovycaj

Fullscreen Sdílet

V období od loňského do letošního června patřily k nejsilnějším inzerentům v kategorii ledových čajů značky Lipton, Fuzetea a Nestea. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen, která sleduje ceníkové ceny inzerce. Lipton za poslední rok investoval do inzerce téměř 51 milionů korun, Fuzetea 37 milionů koruna. Nestea 17,5 milionů korun. 

/media/25456/ad-intel-news_ledove-caje

Fullscreen Sdílet

Monitoring Ad Intel získává data nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (internet).

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen # investice # Nielsen Admosphere # monitoring reklamy # Ad Intel # Lipton # ledový čaj # Fuzetea # Nestea

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.