Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí

V segmentu muzeí a galerií bylo nejsilnějším inzerentem Muzeum fantastických i­luzí.

Út 30. května 2023 13:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

Fullscreen Sdílet

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

Fullscreen Sdílet

Za poslední rok – v období od loňského do letošního dubna – bylo v segmentu muzeí a galerií nejsilnějším inzerentem Muzeum fantastických iluzí, které do reklamy v ceníkových cenách investovalo 44,6 mil. korun. Na druhém místě byla Kodl Galerie s 37,5 mil. korun a Retro muzeum Praha s 11,2 mil. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel. 

/media/24948/ad-intel-news-muzea-a-galerie

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# reklama # Nielsen Admosphere # muzeum # monitoring reklamy # Ad Intel # galerie # Muzeum fantastických iluzí

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.