Z prodejců sportovního zboží inzeruje nejvíce Sportisimo

V kategorii širokosortimen­tálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení do reklamy letos nejvíce investuje značka Sportisimo.

/media/18043/sportisimo_ostrava_1

Fullscreen Sdílet

/media/18043/sportisimo_ostrava_1

Fullscreen Sdílet

Nejsilnějším inzerentem v kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení byla v období leden–květen 2023 značka Sportisimo, která umístila reklamu v celkové ceníkové hodnotě 62 milionů korun. Na druhém místě je Altisport, jenž investoval 51 milionů korun a třetí Decathlon inzeroval v celkové hodnotě 25 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu rekklamy Ad Intel. 

/media/25209/adintel_monitoring-reklamy-sportovni-obleceni

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# Nielsen Admosphere # monitoring # Sportisimo # monitoring reklamy # Ad Intel # Altisport # Decathlon # sportovní zboží

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.