Z hobby marketů je letos nejsilnějším zadavatelem Mountfield

V prvním čtvrtletí letošního roku zatím do inzerce z hobby marketů nejvíce investoval Mountfield.

/media/5601/mountfield

Fullscreen Sdílet

/media/5602/mountfield

Fullscreen Sdílet

V segmentu hobby marketů byl v prvním čtvrtletí letošního roku největším inzerentem Mountfield. Podle monitoringu Ad Intel do reklamy investoval dle ceníkových cen přes 410 milionů korun. Na druhém místě je Hornbach se 109 mil. korun a na třetím OBI s téměř 94 mil. korun. Do pětice nejsilnějších inzerentů ještě patří Bauhaus a Uni Hobby. 

/media/24727/ad-intel-news-hobby-markety

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # Hornbach # Bauhaus # Uni Hobby # OBI # Mountfield # hobby market # ceníková cena # monitoring reklamy # Ad Intel

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.