Z pracích prostředků zatím nejvíce inzeruje Vanish

Nejsilnějším inzerentem v segmentu pracích prostředek byla zatím značka Vanish.

Pá 19. května 2023 15:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24852/vanish

Fullscreen Sdílet

/media/24852/vanish

Fullscreen Sdílet

Z pracích prostředků byla nejsilnějším inzerentem v období od ledna do dubna letošního roku zatím značka Vanish. Ta podle monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen umístila reklama v celkové ceníkové hodnotě necelých 76 milionů korun. Na druhém místě se umístila značka Persil se skoro 59 miliony korun a třetím je Woolite, jež inzerovala v celkové hodnotě necelých 41 milionů korun

/media/24851/monitoring-reklamy-praci-prostredky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # Nielsen # Nielsen Admosphere # monitoring reklamy # Vanish # Ad Intel # Persil # prací prostředek # Woolite

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.