Autor textu MediaGuru
Pět želízek v ohni má na mezinárodním festivalu Cannes Lions agentura WMC
Grey se svou kampaní „Hackathon #známkamaráda“.
V jihofrancouzském letovisku se po loňské pauze rozběhl mezinárodní kreativní festival Cannes Lions, který se bude konat až do 25. června. Z českých agentur zatím boduje jen WMC Grey, jež se svou kampaní „Hackhaton #znamkamarada“ získala pět shortlistů, po dvou v kategoriích Direct a Media, jeden v PR.
V kategorii Direct se do finále kampaň dostala v podkategoriích Direct Culture & Context – Cultural Insight a Social Behaviour. V kategorii Media v rámci Best Use of Events a Social Behaviour a u PR v podkategorii PR Technique – Use of Events & Stunts.
Zdroj: WMC Grey
Letos české reklamní agentury podaly do Cannes Lions 53 přihlášek. Celkově zpracovává festival 29 074 přihlášek z více než 90 zemí.
-stk-
# reklama # kreativa # WMC Grey # shortlist # Cannes Lions # hackathon
Autor textu MediaGuru