Ikea spouští letošní vánoční kampaň s křeslem v hlavní roli

Hlavní roli v letošní vánoční kampani značky Ikea hraje křeslo Strandmon. S názvem „Buďte lásce blíž“ ukazuje na důležitost příjemného domova.

St 4. října 2023 10:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26066/ikea_vanocnikampan_2023_ooh

Fullscreen Sdílet

/media/26066/ikea_vanocnikampan_2023_ooh

Fullscreen Sdílet

Začátkem října spustila Ikea svou letošní vánoční kampaň s názvem „Buďte lásce blíž“. Hlavní roli v ní hraje křeslo Strandmon. V láskyplném příběhu nábytkářský řetězec ukazuje nejen inspiraci pro vánoční výzdobu, ale také důležitost toho, aby domov splňoval potřeby všech, kdo v něm žijí.

„Nikde jinde necítí člověk to, co cítí, když přijde domů. V Ikea si představujeme, jak se vracíte domů, berete za kliku a otevíráte dveře do své oázy klidu. Do prostoru, který vám bez ohledu na velikost a dispozici nabízí útočiště, kde je vám dobře, kde si můžete udělat pohodlí a starosti nechat za dveřmi spolu s botami. U nás se najde spousta různých řešení, která vykouzlí prostor pro relaxaci úplně kdekoli. Protože takový opravdový domov, kam nás to táhne a kde chceme cítit blízkost a lásku, si nakonec zaslouží každý,“ vysvětluje Iva Pohlová, marketing communication manager ve společnosti Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko. 

Kampaň poběží do konce roku v televizi, kde ji podpoří 20s spot, v kinech,  outdooru, na internetu a YouTube. Do komunikace budou také zapojeni influenceři. 

Kreativa kampaně vznikla v dílně agentur BBDO Zagreb, Publicis Groupe a Kaspen. Pro český trh ji lokalizovala Publicis Groupe, jež má také na starosti sociální sítě. O spolupráci s influenceři se starají agentury Adison, Seesame a ACG. Mediální plánování a nákup zajišťuje Dentsu.

-stk-

# Dentsu # reklama # kampaň # Ikea # Publicis Groupe # nábytek # vánoční kampaň # Seesame # Adison # Kaspen # křeslo # BBDO Zagreb # ACG

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.