Ikea se v nové kampani zaměří na vaření a stolování
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“
říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“
říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
# Aktuality # Udržitelnost # Retail
Od 23. června mohou lidé odevzdávat v obchodních domech Ikea staré
polštáře a přikrývky.
Přestože většina Čechů nemá zkušenost s výkupem starého či
použitého nábytku, téměř 70 % respondentů by o této možnosti
uvažovalo, zjistil průzkum ResSolution Group.
# Aktuality # Reklama # Marketing
E-shop Designovynabytek.cz nově vystupuje pod značkou Momenti. Nový název a
strategii představuje i reklamní kampaní.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nová reklamní kampaň „Žijeme to s vámi“ staví na emocích a
blízkosti k lidem v různých fázích jejich života.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V loňském roce patřil k nejsilnějším inzerentů z prodejců nábytku
řetězec XXXLutz.
Nábytkářský řetězec XXXLutz převezme skupinu Porta a s ní přibližně
140 poboček Asko v Německu, Česku a na Slovensku.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních
Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje
ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.