Ikea se v nové kampani zaměří na vaření a stolování
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“
říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“
říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura
Adison.
DoDo po sedmi letech mění svou PR agenturu, od června začíná spolupracovat
s Adisonem.
Adison rozšiřuje své portfolio klientů, nově se mezi ně řadí GLS,
RunCzech nebo Nadace Karel Komárek Family Foundation.
Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou
postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.
PR agentura Adison rozšiřuje záběr o IT, technologie a globální
komunikaci. Do týmu nastupuje Kristýna Mazánková.
Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, s níž
komunikuje úložná řešení do domácnosti.
Adison rozšiřuje portfolio svých klientů. Nově mezi ně patří Fingood,
Business Leaders Forum, ISS Facility Services či Unie orchestrálních
hudebníků ČR.