Světová vánoční reklama letos o svátcích kouzlí
Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde
žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky.
Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde
žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky.
Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti
předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti.
Footshop spouští svou první brandovou vánoční kampaň se sloganem „Tvoje
Vánoce, Tvoje pravidla“.
Ve své vánoční kampani Zonky připomíná, že krásné svátky nevyžadují
drahé dárky.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky
Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky
ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své
letošní vánoční kampani.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky
jsou pro každého.
Šéfkuchařka a influencerka Kamu se stala jednou z tváří vánoční
kampaně portálu Amazing Places. Propaguje dárkové vouchery.