ČEZ nechává v olympijské kampani promlouvat pamětníky

Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.

Pá 16. července 2021 09:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17503/cez_loh2021_slider

Fullscreen Sdílet

/media/17504/cez_janmrvik_kv

Fullscreen Sdílet

Skupina ČEZ spustila svou olympijskou kampaň, jež je spojena s podporou mobilní aplikace EPP Pomáhej pohybem. V ní uživatelé sbírají za své sportovní výkony body, které následně věnují na charitativní projekty. Kampaň je založena na příbězích pamětníků tokijské olympiády před 56 lety. 

Do kampaně se zapojili například veslaři Pavel Hofmann a Jan Mrvík, fotbalista František Knebort a volejbalista Boris Perušič, kteří jsou ve svém věku stále aktivní. 

Kampaň je k vidění v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu. Do televizního vysílání jsou nasazeny reklamní spoty na stanicích Nova a Prima, k tomu se u olympijských pořadů přidají sponzorské vzkazy na České televizi.

Skupina ČEZ je oficiálním partnerem Českého olympijského týmu od roku 2001. Aktuální kampaní chce navázat na předchozí počiny z olympiád v Riu de Janeiro a Pchjongčchangu.

-stk- 

# reklama # kampaň # olympiáda # Tokio # ČEZ # LOH 2021 # Skupina ČEZ

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.