Nejlepším sportovcem pro reklamu je stále Messi
Mezi nejlepší sportovce, které se hodí pro marketingové využití, se ve
světě řadí přední fotbalisté. Olympiáda však pomůže i jiným
disciplínám.
Mezi nejlepší sportovce, které se hodí pro marketingové využití, se ve
světě řadí přední fotbalisté. Olympiáda však pomůže i jiným
disciplínám.
Další díl seriálu Co ste hasiči se stal nejsledovanějším pořadem
pátečního večera i celého dne, kdy ho zhlédlo 844 tiscí diváků
starších 15 let. Finále zlatého Jiřího Prskavce sledovalo 301 tisíc,
Lukáše Krpálka 375 tisíc.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera se staly oba dva díly
seriálu Kriminálka Anděl. Finále českých střelců sledovalo 282 tisíc
diváků starších 15 let.
Nejsledovanějšími pořady pondělního večera se staly seriály Kriminálka
Anděl a Malý pitaval z velkého města. Divácky se během dne prosadily
i výkony prvních českých medailistů.
Letní olympiádu v Tokiu připomínají ve svých kampaní olympijští
partneři. Během sportovního klání se zapojí i do Olympijských festivalů
v Praze a Brně či do CzechTeam.tv.
Český olympijský výbor připravil k letošní olympiádě nejen kampaň a
Olympijské festivaly, ale i speciální televizní platformu, přibližuje
marketingová ředitelka Petra Šubrtová.
Využívání olympijské symboliky i těmi, kdo nepatří mezi oficiální
partnery, je nedílnou součástí každé olympiády.
Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří
letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.