ČEZ nechává v olympijské kampani promlouvat pamětníky
Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří
letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.
Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří
letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.
Oficiální partner Českého olympijského týmu, pivní značka Pilsner
Urquell, představil svou olympijskou kampaň.
Kampaň #olympijsky má upozornit nejen na konání odložených her, ale i na
životní přístup.
Pro olympijské hry v Tokiu spojuje nástupová kolekce japonskou kulturu
s českou tradicí.
Visa chce novou kampaní motivovat spotřebitele k tomu, aby platili kartou,
prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.
Dentsu Group chce za 300 miliard jenů (asi 62 miliard Kč) prodat svého
sídlo v Tokiu.