Během festivalu nabídnou Karlovy Vary aktivace na každém kroku
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
Skupina ČEZ se o nového roku stane generálním partnerem České
volejbalové reprezentace mužů a žen i nejvyšší domácí mužské
soutěže.
Letní kampaň na infocentrech Skupiny ČEZ poběží až do konce září.
Během prázdnin rozdala dětem téměř 11 tisíc edukativních bloků.
Ocenění za přínos public relations si letos převezme Ladislav Kříž ze
Skupiny ČEZ.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
V nové B2B kampani klade ČEZ ESCO důraz vedle racionálna i na emoce.
Kromě zelených řešení chce své klientele dodat i kuráž.
Udržitelnost, životní prostředí i energetická bezpečnost jsou tématy
nové reklamní kampaně Skupiny ČEZ.