Člověk v tísni vystavuje alegorické medaile bezpráví
Člověk v tísni pořádá výstavu „The Deadly Games“, upozorňují tak
na porušování lidských práv v zemích, jejichž sportovní úspěchy byly
oslavovány na olympiádě.
Člověk v tísni pořádá výstavu „The Deadly Games“, upozorňují tak
na porušování lidských práv v zemích, jejichž sportovní úspěchy byly
oslavovány na olympiádě.
Toyota pokračuje jako lokální partner s podporou českých olympioniků a
paralympioniků.
Přenosy z olympijských her dosáhly nejvyšší sledovanosti v pátek večer
i v rámci celého dne. Nejvíce diváků vyhledalo tenisový souboj Kateřiny
Siniakové a Tomáše Macháče o zlaté medaile.
Zájem o sledování letních olympijských her deklarovala před jeho
začátkem větší část tuzemské onlinové populace. Jde o srovnatelný
podíl jako v předešlých OH.
Zahájení LOH v Paříži se stalo nejsledovanějším pořadem pátečního
večera a celého dne. Čtyřhodinový program zhlédlo jen v lineárním
vysílání 940 tisíc diváků (15+). ČT sport byla s pátečním
celodenním podílem 19,74 % a prime-timovým 30,57 % nejsledovanější
televizí. Šlo zároveň o nejsledovanější zahájení olympiády od
zimních her v Soči v roce 2014, které tehdy sledovalo 1,4 milionu
diváků.
Spolu se začátkem letní olympiády startuje u jezera Most i Olympijský
festival, kde se prezentují jednotlivé sporty i partneři.
Fosfa, výrobce produktů FeelEco, startuje kampaň „Fair Play“, jejímž
cílem je podpořit dětský sport.
V pátek 26. července odstartuje letní olympiáda v Paříži. Partneři
Českého olympijského týmu připravili tematické kampaně i další
aktivity.