Air Bank si na podporu své kampaně vybírá Adison

Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura Adison. 

Čt 10. července 2025 06:30 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/y1hnsncr/airbank_100duvodu

Fullscreen Sdílet

/media/y1hnsncr/airbank_100duvodu

Fullscreen Sdílet

Air Bank si na podporu své integrované kampaně „100 důvodů, kterou uvedla letos na jaře, zvolila PR agenturu Adison. Zaměří se na komunikaci s médii i obsah a aktivity na dalších komunikačních kanálech.

Kampaň „100 důvodů“ staví na konkrétních motivech toho, proč si lidé Air Bank oblíbili. Nová agentura pomůže s rozšířením témat do médií a s tvorbou obsahu, který výhody Air Bank přiblíží lidem prostřednictvím situací z každodenního života. Bude se také podílet na tvorbě obsahu pro sociální sítě i strategicko-kreativním plánování komunikace.

„Lidé v Air Bank velmi dobře chápou strategickou roli komunikace. Mají odvahu dělat věci jinak a nebojí se neotřelých nápadů ani experimentů. Což jsou ty nejlepší předpoklady, abychom společně mohli dělat moderní PR,“ říká Hana Křenková, provozní ředitelka Adisonu a supervize Air Bank.

„Kampaň ‚100 důvodů’ staví na tom, co o nás říkají sami naši klienti. Spolupráce s agenturou Adison nám pomáhá tyto příběhy dostat mezi lidi kreativně a s nadhledem, který je pro nás typický,“ komentuje spolupráci Alžběta Honsová, vedoucí Externí komunikace a Socialu Air Bank.

-stk-

# reklama # komunikace # PR # výběrové řízení # Air Bank # Adison

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.