Air Bank si na podporu své kampaně vybírá Adison
Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura
Adison.
Komunikaci nové kampaně „100 důvodů“ zajistí pro Air Bank agentura
Adison.
U příležitosti prvomájové tradice Air Bank zpřístupní online mapu
třešňových stromů napříč Českem.
Před měsícem Air Bank uvedla nový komunikační koncept. Podle marketéra
Oldřicha Dostála je na něj pozitivní odezva u stávajících
i potenciálních klientů.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své
existence svět financí.
Air Bank chce odměnit klienty, kteří používají platební kartu. Ti mají
nyní opět šanci vyhrát milion korun.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky
Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Air Bank a O2 rozšiřují svou spolupráci. Výhody pro společné zákazníky
nabídnou pod hlavičkou Unity.
V čele externí a interní komunikace Air Bank nahrazuje Alžběta Honsová
Janu Pokornou, která odchází na mateřskou.