Z potravinových řetězců inzeroval loni nejvíce Lidl
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP
jako o rok dříve.
V období od ledna do října letošního roku umístila ze značek kávy podle
monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě Jacobs.
V segmentu erotických pomůcek v letošním roce prozatím nejvíce investuje
do reklamy e-shop Růžový slon.
Značka Hello zatím investovala do reklamy nejvíce ze segmentu džusů a
nektarů.
Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem
v segmentu čerpacích stanic.
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Od začátku roku investovala nejvíce do reklamy z energetických nápojů
značka Red Bull.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu klenotů a bižuterie patřila v období leden až květen
k nejsilnějším inzerentům Pandora.
Mezi nejsilnější inzerenty v segmentu dekorativní kosmetiky patří
L’Oréal Paris, Max Factor, Rimmel, Nivea a Maybelline.