Z dekorativní kosmetiky nejvíce inzeruje L’Oréal Paris

Mezi nejsilnější inzerenty v segmentu dekorativní kosmetiky patří L’Oréal Paris, Max Factor, Rimmel, Nivea a Maybelline.

Pá 17. června 2022 14:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/9988/kosmetika_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/9988/kosmetika_shutterstock

Fullscreen Sdílet

V období od ledna do dubna byla nejsilnějším inzerentem v segmentu dekorativní kosmetiky značka L’Oréal Paris. Do první pětky dále patří Max Factor, Rimmel London, Nivea a Maybelline. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, za nímž stojí výzkumná agentura Nielsen Admosphere. 

L’Oréal Paris investovala podle ceníkových cen do inzerce téměř 26 mil. korun. Max Factor přes 23 mil. korun a Rimmel London téměř 19 mil. korun. 

/media/21329/adintel_dekorativnikosmetika

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel čerpá data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # Ad Intel # Maybelline # Nivea # L'Oréal Paris # dekorativní kosmetika # Max Factor # Rimmel London

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.