Z erotických pomůcek letos nejvíce inzeruje Růžový slon

V segmentu erotických pomůcek v letošním roce prozatím nejvíce investuje do reklamy e-shop Růžový slon.

St 9. listopadu 2022 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21731/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

/media/21731/ruzovyslon

Fullscreen Sdílet

Nejsilnějším inzerentem v letošním roce v segmentu erotických pomůcek je Růžový slon, jenž do reklamy podle ceníkových cen inzerce investoval v období leden až září 44,3 mil. Korun. Na druhém místě s necelými 30 mil. korun se umístil e-shop E-kondomy.cz, na třetím značka Durex. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. 

/media/22921/ad-intel-news-eroticke-pomucky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel  získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen Admosphere # monitoring reklamy # Ad Intel # Růžový slon # erotické pomůcky # Durex # E-kondomy

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.