Z energy drinků letos nejvíce inzeroval Red Bull

Od začátku roku investovala nejvíce do reklamy z energetických nápojů značka Red Bull.

Út 23. srpna 2022 12:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17190/red-bull_praha

Fullscreen Sdílet

/media/17190/red-bull_praha

Fullscreen Sdílet

V kategorii energetických nápojů investovala za období leden až červenec letošního roku do reklamy nejvíce značka Red Bull. Podle monitoringu reklamy Ad Intel za inzerci, jejíž hodnota odpovídá ceníkovým cenám, zaplatila téměř 89 milionů korun. S velkým odstupem za ní byla značka Tiger s 13 mil. korun a Big Shock! s necelými 4,5 miliony korun. V první pětici se umístily také značky Semtex a Erebos. 

/media/21987/ad-intel-news-energy-drinky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# reklama # Nielsen Admosphere # monitoring # Tiger # energetické nápoje # Erebos # Ad Intel # Big Shock! # Semtex # Red Bull

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.