Z džusů patří mezi největší letošní zadavatele Hello

Značka Hello zatím investovala do reklamy nejvíce ze segmentu džusů a nektarů.

Po 10. října 2022 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22489/hellodzus

Fullscreen Sdílet

/media/22489/hellodzus

Fullscreen Sdílet

Největším zadavatelem reklamy za období od ledna do srpna letošního roku v segmentu džusů a nektarů patří značka Hello. Podle monitoringu Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere investovala v ceníkových cenách do inzerce 26,68 mil. korun. Na druhém místě se umístila značka Capri-Sun a na třetím Relax. Do první pětky dále patří Cappy a Rauch. 

/media/22488/ad-intel-news-dzusy

Fullscreen Sdílet

Data pro monitoring Ad Intel j jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů.

-stk-

# reklama # Nielsen Admosphere # Hello # džusy # monitoring reklamy # Ad Intel # nektary

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.