V segmentu kávy letos nejvíce inzeruje Jacobs

V období od ledna do října letošního roku umístila ze značek kávy podle monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě Jacobs.

Po 5. prosince 2022 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/6907/kava_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/6907/kava_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Ze značek kávy na trhu investovala do reklamy v období od ledna do října letošního roku nejvíce značka Jacobs, která do ní vložila přes 202 mil. korun. Na druhém místě se umístilo Tchibo se 158 mil. korun a na třetím L’Or se 116 mil. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.

/media/23188/ad-intel-news-kava

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # káva # Tchibo # Ad Intel # Jacobs # L'Or

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.