Tic Tac spouští letní kampaň, míří i na festival
Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje
i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava.
Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje
i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná
limitovanou edicí sklenic.
Značka Kinder přichází na trh s vánočními produkty, představí ji mimo
jiné na novém typu stojanu.
Pralinky Ferrero Rocher a Raffaello ve formě tabulkové čokolády rozšiřují
svou dostupnost na českém trhu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Společnost Ferrero rozšiřuje své portfolio v kategorii sušenek.
Představuje novinku Nutella Biscuits.
Kinder Chocolate spouští soutěž, v níž je možné získat
personalizovaný přebal.
Výrobce značek Ferrero Rocher a Raffaello začíná prodávat i prémiové
tabulkové čokolády.