Lina v nové kampani s Ferencovou oslavuje „osobitost"
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou,
hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou,
hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Cukrovinkový marketing Nestlé v regionu střední a východní Evropy řídí
od září Stanislava Růžičková.
Mléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“,
s níž představuje svou zmenšenou verzi.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu cukrovinek společnost Ferrero. Nejvíce byla vidět značka Kinder.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Od uzavření smlouvy s Karlem Hašlerem, která dala bylinkovým bonbónům
název Hašlerky, uplyne 13. prosince 100 let.
# Aktuality # Retail # Marketing
V pražském nákupním centru Palladium otevřel první brandovaný obchod
značky Manner v České republice.
Společnost Nestlé přesouvá výrobu Lentilek z České republiky do
Německa. Značka, jež vznikla v roce 1907, změní recepturu i obal.
Chupa Chups si na správu sociálních sítích i kampaňovou komunikaci
vybírá Isobar a Bistro Social.