Ze soutěže ADCE veze bronz Triad za Pivo ve vzduchu

Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro Radegast, získala bronz na soutěži ADCE. 

Po 25. listopadu 2024 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25652/radegast_futur

Fullscreen Sdílet

/media/25652/radegast_futur

Fullscreen Sdílet

Art Directors Club of Europe (ADCE) vyhlásil vítěze 33. ročníku soutěže ADCE Awards – Best of European Design and Advertising. Ze čtyř českých želízek ve finále proměnila svou nominaci jen agentura Triad Prague, jež získala bronz v kategorii Integrated & Innovation – Best use of Technology za kampaň Pivo ze vzduchu, kterou vytvořila pro Radegast. 

V rámci kampaně vytvořil Radegast nové pivo Futur, uvařené jen z vody získané ze vzdušné vlhkosti. Voda byla sebrána a upravena díky unikátnímu zařízení vyvinutému vědci z ČVUT. Záměrem projektu bylo upozornit na úbytek vody v přírodě i na způsoby, jak tento problém řešit.

Další finalisté – kampaň „Pilsner Gown“, kterou připravila  agentura Imminent pro Pilsner Urquell, a „Fofrtaška“ Kauflandu od DDBPrague – ceny bohužel nezískaly. 

O vítězích rozhodovala mezinárodní porota, složená z 58 členů z 21 evropských zemí. V hlavní porotě zasedla i Judita Růžičková (v kategorii Film & Audio) a Filip Kukla (v kategorii Integrated & Innovation). Celkem bylo rozdáno 39 zlatých, 62 stříbrných a 94 bronzových cen z celkového počtu 924 přihlášek. Více informací o soutěži naleznete zde.

-stk- 

# reklama # kreativa # soutěž # pivo # Radegast # ADCE Awards # ADCE # Triad Prague # pivo ze vzduchu

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.