Radegast v kampani s Vavřincem Hradilkem bojuje o vodu
Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české
krajině.
Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české
krajině.
Radegast přenáší svou kampaň na Slovensko. Nosným motivem je socha boha
hojnosti a úrody Radegasta.
Na shortlist soutěže Epica Awards se dostala česká kampaň Pivo ze vzduchu,
kterou pro Radegast připravila agentura Triad Prague.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro
Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si
z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního
speciálu na ležák.
Soutěž POPAI Awards vyhlásila výsledky. Absolutním vítězem se stal
projekt Radegast hořké regálové čelo.